Wednesday, August 30, 2006

mawi vs ina

POSTING TERTUNDA

Assalamualaikum,

Aku tak boleh la kalau tak ulas pasal MAWI & INA (bekas tunang) ni... Selepas menonton ASTRO (read: pandai betul tarik penonton TV3) malam isnin lepas... aku masih tertanya2 kenapa INA buat diri dia macam tu?.... Aku betul2 tak paham. Okaylah kalau orang kata itu hak dia.. dia boleh buat apa saje dia suka... BUT aku nak tahu jugak ALASAN sebenar dia WHY dia involve diri dia dlm industri dimana telah memisahkan dia dengan bekas tunangnya MAWI...


Orang mungkin kata.. kau ni perempuan L**N, kau patut simpati la dgn kaum sendiri... ni tak.. sokong MAWI buat apa?... Elloooo!!! aku bukan sokong MAWI (read: bukan sokong MAWI)... kalau cakap pasal kekecewaan wanita yang ditinggalkan, aku mungkin berpengalaman. Tapi adakah perlu untuk cerita pada orang apa yang sebenar berlaku.. tak kira who ever fault it is.. still you disclose yourself to others.. ni lagi pulak to public.

Anyway... biar la dia (read: Ina) bahagia dengan cara dia..mungkin memang benar dia nak jadi penyanyi daripada kecil... tapi bagi laluan pada MAWI masuk AF.

So, I rest my case.... :-P

1 comment:

UmmuNaylah said...

sleepless-->> tu la pasal.. nasib baikkk aku tak sempat dengar penawar rindu versi miming INA tu hehehe....