Monday, September 4, 2006

sejauh mana anda bergossip?

Secebis perbualan GOSSIP aku dengan seorang kawan di Bandar K......
(read: ini hanyalah GOSSIP semata-mata.. memandangkan kawan di Bandar K pernah menjadi kenalan rapat dengan R****)

Naylah: citer je la citer yg kau dgr tu hehehe

n*********: 1. mak n ayah ct nak balik umah lama dorang dah, sbb ct mengungkit smua harta2 yg dia beri kt adik beradik dia tuh..

n*********: contoh..umah keta n bla..bla

n*********: dia kata..dia dah bagi smua harta benda kan..kenapa dia nak kawin parent dia tak kasi..

n*********: so ari tu..

n*********: aku ada dgr lah yg parent dia gi jenguk smula rumah lama dorang tu..

Naylah: oo ok

n*********: agaknya waktu tgh marah kan..

n*********: skrg ni..dah ok kutttttttt

******** terpaksa delete... boleh menimbulkan silap faham***********

catatan: penulis hanya berGOSSIP di waktu rehat pejabat... dan tidak meninggalkan apa2 kesan terhadap diri... hanya la untuk release tension.. :-]


3 comments:

UmmuNaylah said...

sleepless-->> tula aku terpaksa edit beberapa bahagian dalam gossip aku.. cewahhhh... hahaha..
suka suka nak gossip pasal orang.. :-)

Anonymous said...

betul ke ni makcik??? mcm tak caya jea Siti Nurhaliza tu nk halau mak bapak dia kan...tp org ni boleh berubah sekelip mata krn cinta...indeed br 1st time bercinta lagi laa...(tak tau tak tau!!!

Mawi ngan Ina tu...aduh sian sungguh...Ina tu pun satu hal ngape nk jd artis jugak...dia tktahu ke duit hasil nyanyi tu tk halal...semoga Allah bg petunjuk pd dia...

nenas said...

Fuyoo..gossip panas oo..hehe..best nih...cite la kat aku nnt ek! (muahahaha..)