Tuesday, August 15, 2006

Lama sudah ku menghilang....

Assalamualaikum,

Lama sungguh tak berupdate blog ni... macam2 hal laaaa.... dari balik Sabah, tak berapa sihat... then adapting myself to my new portfolio .. new division.. different tasks, different visions and objectives.... so I need to "bertapa" dulu dari berblog....

But today, I'm on night shift, ada la sikit masa nak update blog dan uruskan hal2 yang belum selesai (read: personal matters)

Talking about my new tasks, yess, I should say... busy place.. kekadang sampai tak sempat nak duduk depan PC...everything need urgent "treatment"... maybe I'm yet to adapt with the working scenario.... however, I'm catching up now... adoiii!!

I'm lucky since I have assistant yang memang boleh diharap... and my other two staff... Alhamdulillah.. they know their job.. tak perlu bersuruh, baru nak buat.

Actually I love to share one thing... BUT I think I post it later.. with photos, yess.. I promise.. with photos.

I'll continue Insyaallah when I have "time" for my blog...

No comments: