Thursday, December 27, 2007

AZAM

1. Proposals
-- Macam2 proposals aku nak buat starts next year... proposal furniture, proposal layout, proposal itu proposal ini... harap semuanya akan terhasil..

2. Diet
-- Aku kene berdiet.... walaupun "partner in life" aku tak berapa nak "bising" dengan fizikal aku sekarang, tapi aku rasa tak best la bila asik beli baju XL or XXL or even worse XXXL!! Insyaallah ada sedikit usaha ke arah nak menurunkan kg dlm badan ni... kene cuba dulu, later on baru report..

3. Anak
-- OOppsss.. nak tambah anak ke?.. hehehe.. tengok keadaan kesihatan yang membenarkan atau tidak..
Actually aku berazam utk spend more time with my kids.. layan derang ni activities yg boleh dibuat bersama.. mcm painting, drawing, main football..etc

4. RE
-- OO yess.. RE adalah azam aku tahun 2008... nak menajamkan skill RE aku supaya RE yang aku hasilkan adalah yg "boleh" buat duit.. hehehe

5. Wife
-- ** the details are only to hubby ** wink wink

Tag azam 2008 to :
WEWMA, RAAM, WRWM, RBJM, SHA, NIZNIM

4 comments:

Anonymous said...

Since aku takde official blog, aku jwb tag dlm ruangan komen je lah ek...
1. Proposals - aku dah byk menyetelkan proposals pd tahun 2007, so blom terfikir lg utk 2008.. penat pun blom abih lagi
2. Diet - thinking of starting my round-the-campus jogging again. Jom la kwn2 ku ...
3. Anak - not in 2008, unless my other initial plan has to be postponed then probably I'll be ready to be 'impregnated' hahahahaha.. [soalan2 tidak akan dilayan]
4. RE - mana aci aku tak pandai RE... I will start once my budget allows me. For now I'm concentrating more on my sewing-patchwork-applique-smocking projects
5. Wife - [fuuh dasat punya tag] meningkatkan ilmu2 sbg isteri utk menghadapi masa tua... boleh ka??

aku tak tag sesapa..

Anonymous said...

aku yg kiut tu=WEWMA ke?amboiii...

Bie.

Anonymous said...

WEWMA tu sapa? kiut macam aku ke?

Anonymous said...

aku pun tatau sapa WEWMA atau aku yg kiut tu... muahahahaha