Wednesday, January 17, 2007

Ntah kenapa ye?

Aku macam dah lost touch nak express in the blog. Kenapa ye?

Sebab aku sibuk sangat?

Sebab aku dah takde story?

Sebab aku malas menaip?

Sebab aku banyak keje lain nak buat?

Sebab aku mudah lupa nak cerita bende2 yang interesting?

Sebab aku rasa takde orang nak baca?

Sebab aku rasa aku telan je apa2 yang aku rasa nak luahkan?

Aku pun tak pasti. Yang nyata... setiap kali aku mulakan dengan beberapa patah... aku dah mula terhenti... takde ide... takde modal...hilang kata2...hilang tulisan... sebab apa ye?

Mungkin aku patut ikut jejak Cik Lari menukar kulit dan identiti?

Ntah.. aku tak pasti

5 comments:

Anonymous said...

sleepless-->>bila aku baca balik posting2 lama.... "eh, aku boleh tulis macam ni dulu?.. pjg2 gak aku tuls ek?".... ehmmm maybe kebizian aku pun ye jugak..

Anonymous said...

Kalau saya kebzian yg menghadkan publish post. Kalau byk2 tulih tu maknanya buat2 lupa keje..muahahaha..keje kat teknikal lain sket dgn servis. Keje teknikal ni duk ngadap komputer je sampai blk, so nak ilang boring tgk cik zon (horizon)kita beronggeng kat blog kejap (lama jgk selalunya..shhhh...he..he...)

Biarlah rahsia said...

jgn lah mcm nie...cari blk mood dan idea yg hilang....nnt kesian sy dk tunggu awak update blog setiap hr...klu takleh nk ekspress dgn kata2...letaklah gmbr ke...

tp kdg2 sy pun ada jugak dtg malas nk mengupdate...malas nk menulis...malas nk bercerita...bukan ape takut terkeluar cite yg tk sepatutnya...takut mendedahkan rahsia yg tk sepatutnya...takut...takut...
tp utk berkongsi cite dgn kwn2 psl life kita apa salahnya kan...so teruskan menulis...Bie.

Anonymous said...

ha
rasanya kebizian salah satu faktor utama...

bie
insyaallah akan terus menulis selagi ada kemampuan ... cuma nak cara masa dan timbul idea...

Anonymous said...

Kesemua yang di atas (yg ko tulis tu...tapi ko ni saling tak tumpah cam aku jugak. Dah berbulan tak tengok blog sendiri, usahkan nak tgk blog kawan2, semalam dan hari ni baru ada mood nak baca. Tulis blom tentu hehe